jueves, 24 de marzo de 2011

Un haiku, un debuxo






A Libraría Endo convida a tod@s aqueles que o desexen a participar no proxecto “Un haiku, un debuxo”.
 
O haiku é unha das formas de poesía tradicional xaponesa más estendidas. A súa temática está relacionada coa natureza e consiste nun poema breve de tres versos de cinco, sete e cinco sílabas respectivamente.


Qué é “Un haiku, un debuxo”?

A idea nace coma unha mostra de solidariedade cara o pobo xaponés que sufriu e está a sufrir as consecuencias da catrástrofe natural que supuxo o tremor e posterior tsunami do pasado día 11 de Marzo.
O obxectivo deste proyecto é  pedirvos a tod@s os que estades a ler este escrito que escribades un haiku. A medida que vaian chegando os poemas ao correo da libraría, iránse subindo a este blog: http://haikuedebuxo.blogspot.com/ para que aqueles que os lean e queiran, fagan un debuxo ou ilustración no cal se vexa reflectida a súa interpretación do pequeño poema.
Que mellor homenaxe, para un pobo que o esta a pasar moi mal, que unha libraría adicada ao manga e á cultura nipona e que, polo tanto, ten un sentimento especial cara este país, mostre o seu cariño desta forma tan poética!
Con este proxecto non se pretende sacar beneficio económico, simplemente dar unha ollada a un país e unha cultura.

Para facernos chegar tantos os haikus coma os debuxos dos poemas só tedes que envialos a seguiente dirección de correo electrónico.



Os haikus deberán incorporar o nome do autor. Os debuxos que nos fagades chegar deberán levar o voso nome  e o nome do haiku do que se fixo a interpretación.

Moitas grazas a todos


Libraría Endo




_________________________________________________________________________

La Libraría Endo invita a tod@s aquellos que lo deseen a participar en el proyecto “Un haiku, un debuxo”.


El haiku es una de las formas de poesía tradicional japonesa más extendidas. Su temática está relacionada con la naturaleza y consiste en un breve poema de tres versos de cinco, siete y cinco sílabas respectivamente.


¿Qué es “Un haiku, un debuxo”?


La idea nace como una muestra de solidaridad hacia el pueblo japonés que sufrió y está sufriendo las consecuencias de la catástrofe natural que suposo el terremoto y posterior tsunami del pasado 11 de Marzo.

El objetivo de este proyecto es pediros a tod@s los que estáis leyendo este texto, que escribáis un haiku. A medida que vayan llegando los poemas al correo de la librería (libraría.endo@gmail.com), se irán subiendo a este blog: http://haikuedebuxo.blogspot.com/ para que aquellos que los lean y quieran, hagan un dibujo o ilustración en el cual se vea reflejado su interpretación del pequeño poema.

Que mejor homenaje, para un pueblo que lo está pasando muy mal, que una librería dedicada al manga y cultura nipona y que por lo tanto tiene un sentimiento especial hacia este país, muestre su cariño de esta forma tan poética!


Para hacernos llegar los haikus y los dibujos solo tenéis que enviarlos a la siguiente dirección de correo electrónico.





Los haikus deberán incorporar el nombre del autor. Los dibujos que nos envieis tendrán que llevar vustro nombre y el nombre del haiku del que se hizo la interpretación.


Muchas gracias.


Libraría Endo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario